Twój koszyk jest pusty ZalogujZarejestruj

Regulamin

1. Postanowienia wstępne

Właścicielem sklepu internetowego Sangria Boutique i witryny www.sangria-boutique.pl jest:
Sangria Boutique Mateusz Sikorski
Kędzierzyn 37B
62-220 Niechanowo
NIP: 784-241-81-98
REGON: 362486870

Zarządcą jest: Patrycja Sarnowska

Telefon sklepu: +48 795 548 069
E-mail sklepu: info@sangria-boutique.pl

2. Objaśnienia do Regulaminu

REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin.
SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod www.sangria-boutique.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
SPRZEDAWCA – ww. właściciel sklepu internetowego www.sangria-boutique.pl
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych nie będąca przedsiębiorcą.
KONTO – usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
NEWSLETTER – należy przez to rozumieć biuletyn informacyjny dotyczący nowości oraz promocji w Sklepie internetowym, na subskrybowanie którego Klient wyraził zgodę poprzez podanie swojego adresu e-mail w polu "Newsletter".

3. Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników strony internetowej oraz określa zasady dokonywania rejestracji oraz korzystania z Konta, sprzedaży produktów Sprzedawcy za pośrednictwem niniejszego Sklepu oraz określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną. Dostęp do Regulaminu każdy Klient może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez odnośnik "Regulamin sklepu" umieszczony na stronie Sklepu internetowego.

4. Konto Klienta oraz korzystanie z witryny sklepu

a. Każdy Klient może założyć Konto poprzez wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych zgodnie z formularzem i zgodnych z prawdą. Do każdego Konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe. Założenie Konta daje możliwość sprawdzenia historii zakupów, udział w konkursach, otrzymywanie newsletterów.

b. Dokonując rejestracji Konta Klient oświadcza, iż:

c. Korzystając z konta i sklepu zabrania się:

d. Korzystanie z Konta i Sklepu przez przedsiębiorców tj. klientów nie będących konsumentami:

5. Zasady składania i realizacji umowy kupna - sprzedaży

a. W celu złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia (zarówno w przypadku Klienta zarejestrowanego jak i klienta realizującego zamówienie bez zakładania konta w systemie).
b. Wypełnienie ww. formularza oraz kliknięcie przycisku "KUPUJĘ I PŁACĘ" jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży, akceptacją regulaminu Sklepu oraz obowiązkiem zapłaty i odbioru towaru. O wszelkich kosztach oraz kwocie ostatecznej Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
c. Podane na stronie ceny są cenami brutto przedstawionymi w polskich złotych, a do każdego zrealizowanego zamówienia Klient wraz z przesyłką otrzymuje paragon lub fakturę jako dowód płatności.
d. Po przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
e. Każde zamówienie dostaje swój numer identyfikacyjny i zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego (oraz jest widoczny na Koncie Klienta, jeżeli klient takie konto założył) jako dowód zawarcia umowy.

6. Warunki i termin płatności

a. Klient płacąc z góry za zamówienie ma możliwość wyboru płatności kartą płatniczą, płatności przez PayU, przelewem tradycyjnym oraz w momencie wyboru dostawy za pobraniem – płatności gotówką.
b. Klient wybierający płatności z góry zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od daty dokonania zakupu i zawarcia umowy, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
c. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.
d. Nieodebranie zamówienia przez Klienta (zarówno wysłanego za pobraniem jak i przedpłaconego) traktowane jest jako niewywiązanie się z warunków zawartej umowy kupna - sprzedaży, co skutkuje poniesieniem przez Klienta kosztów powrotnego transportu paczki.

7. Dostawa i czas realizacji

a. Czas realizacji zamówienia to 1-4 dni robocze licząc od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia poprawnie zrealizowanej płatności przez operatora PayU.
b. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas określony jako czas dostawy.
c. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia czasu dostawy spowodowane opóźnieniami po stronie dostawcy.
d. Wysyłka realizowana jest tylko na terenie Polski, o nadaniu paczki Klient informowany jest pocztą elektroniczną.
e. Istnieje możliwość odbioru osobistego pod adresem Kędzierzyn 37B, 62-220 Niechanowo, ale tylko po wcześniejszym mailowym lub telefonicznym umówieniu się na konkretny termin z Sprzedawcą.

8. Reklamacje i zwroty

a. Dane do zwrotu towaru:
Sangria Boutique
Kędzierzyn 37B
62-220 Niechanowo
b. Klient ma 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania towaru, na zwrot Produktu lub zgłoszenie reklamacji. Po tym terminie zgłoszenia nie będą rozpatrywane. Ponadto Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zabrudzeń oraz posiadać komplet metek.
c. Sprzedawca nie jest zobowiązany odbierać paczki nadane do paczkomatu lub za pobraniem.
d. Klient zobowiązuje się do wysłania na podany powyżej adres, zabezpieczonej i opłaconej paczki wraz z załączonym w środku paragonem oraz wypełnionym Formularzem Zwrotu, który znajduje się w przesyłce lub Formularzem Reklamacji dostępnym do pobrania na stronie.
e. Reklamacje dotyczące wad towaru (powstałych podczas użytkowania) Klient ma możliwość zgłosić przez 12 miesięcy od dnia dokonaniu zakupu (podanego na paragonie). Tego typu wady konsultowane są ze specjalistą. Rozpatrywane są przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania informacji o reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji rekompensata może być w postaci zwrotu całej lub częściowej kwoty, rabatu lub innej uwzględnionej z Klientem. Sprzedawca bierze pod uwagę formę rekompensaty zawartą w formularzu reklamacji przez Klienta, ale wniosek klienta nie jest zobowiązujący dla Sprzedawcy, jeśli ten stwierdzi inaczej.
f. Reklamacje rozpatrywane są sugerując się obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

9. Prawo odstąpienia od umowy

a. Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych. Oświadczenie odstąpienia od umowy należy przesłać wraz z zwracanym towarem na ww. adres do zwrotu.
b. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.
c. Zwracany przez Klienta Produkt powinien zostać zapakowany tak, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Ponadto towar musi zawierać komplet metek i brak oznak użytkowania go (zapachy, zabrudzenia).
d. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

10. Karty Podarunkowe

a. Klient ma możliwość zamówić kartę Podarunkową na 2 sposoby:
1) Z dostawą do paczkomatu lub do domu - Klient otrzyma wtedy na podany adres i w terminie określonym w punkcie 7c Regulaminu, przygotowaną kartę rabatową w eleganckiej czerwonej kopiercie. Należy dodać produkt do koszyka, wybrać formę dostawy i podać dane do wysyłki. Płatność może odbyć się poprzez payU lub przelew na konto.
2) Z wysyłką na adres email - z w koszyku należy wybrać formę wysyłki jako odbiór osobisty i w uwagach wpisać, że wysyłka na podany w formularzu adres email. Maksymalnie w przeciągu 24 godzin od wpłaty przez PayU lub od zaksięgowania przelewu tradycyjnego taką kartę Klient otrzymuje od Sprzedawcy w formie PDF do własnego wydruku.
b. Karta Podarunkowa jest ważna przez 12 miesięcy od daty wystawienia i upoważnia do zakupów wyłącznie na stronie www.sangria-boutique.pl.
c. Bon nie może zostać wymieniony na gotówkę ani nie podlega zwrotowi.
d. Kod z Karty Podarunkowej jest jednorazowy.
e. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie lub zniszczenie karty i nie wystawia duplikatu.

11. Postanowienia końcowe

a. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, zmiany zostaną opublikowane na stronie sklepu.
b. Sprzedawca po dokonaniu zmian zobowiązany jest powiadomić Klienta o wprowadzonych zmianach.
c. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

darmowa dostawadarmowa dostawajuż od 299 zł zwrot towaruzwrot towarudo 14 dni na zwrot czas realizacjiczas realizacji1-4 dni roboczych bezpieczne zakupybezpieczne zakupyszyfrowanie SSL